Wat moet ik doen als mijn AH Sam geblokkeerd is?

Wat moet ik doen als mijn AH Sam geblokkeerd is? Je kan je AH Sam zelf deblokkeren. Op deze pagina lees je hoe.

AH Sam geblokkeerd





Soms wordt je pnl-code van ah sam geblokkeerd. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld dat iemand heeft geprobeerd om drie keer in te loggen met jou pnl code of dat jij zelf drie keer een verkeerd wachtwoord ingetypt hebt.

AH Sam deblokkerenah sam geblokkeerd

Vroeger kon je je AH Sam niet zelf deblokkeren, maar sinds kort kan dat wel. Je gaat daarvoor naar AH Sam en klikt op ‘Reset your forgotten password’. Dan moet je drie vragen beantwoorden. Herhaal exact het antwoord wat je in het verleden ook hebt gegeven.



Instructies voor het deblokkeren van AH Sam

  1. Vul voor alle vragen sowieso één antwoord in. Elk antwoord moet minimaal 2 karakters lang zijn. Denk goed na over wat je hebt ingevuld toen je de vragen in het verleden invulde.
  2. Als je klaar bent druk je op de knop “Controleer antwoorden”.
  3. Als je de vragen goed beantwoord hebt krijg je een nieuwe pagina te zien waarin je een nieuw wachtwoord kan geven.

Lees ook: Hier moet je wachtwoord van AH Sam aan voldoen

Een andere mogelijkheid

Als het niet lukt om zelf je wachtwoord te deblokkeren kan je een leidinggevende bij Albert Heijn vragen om jou pnl account te deblokkeren. Hij of zij heeft daar een speciale app voor op AH Sam. Je leidinggevende vult dan jou PNL-code in en bedenkt een tijdelijk wachtwoord voor jou. Als jij vervolgens inlogt op AH Sam dan moet je eerst je wachtwoord wijzigen. Vanaf dat moment kan je inloggen met je nieuwe wachtwoord op AH Sam.

Andere vragen

Heb je nog andere vragen? Stel ze in een reactie! Medewerkersinfo.nl geeft graag antwoord op al je vragen over werken bij AH en werkgerelateerde zaken zoals loon, werkroosters en salaris van Albert Heijn.

4 gedachten over “Wat moet ik doen als mijn AH Sam geblokkeerd is?”

  1. Ik werk sinds vorige maand niet meer bij de ah maar heb wel mijn jaaropgave nodig. ik kan niet meer in sam.. omdat ik niet meer gemachtigd ben. Kunnen jullie me met spoed helpen heb het dringend nodig

    ps. ze hebben al geprobeerd om het te herstellen maar dit lukt niet omdat ik niet meer in dienst ben.

    met vriendelijke groet,

    Hajar

    Beantwoorden
    • Hoi Hajar,
      Als je een e-mail stuurt naar mijnloonstrook.hrs[at]genpact.com met je personeelsnummer dan kunnen ze het naar je opsturen. Succes!

      Beantwoorden
  2. ik moest mijn wachtwoord in sam wijzigen maar bij invullen van oud ww en vervolgens nieuw ww ging er blijkbaar iets niet goed want nu is mijn account geblokkeerd.
    Mijn teamleider heeft dit geprobeerd dit op te lossen maar dat lukte hem niet.
    Hoe kom ik nu weer in het systeem op mijn uren te bekijken wanneer ik moet werken?

    Beantwoorden

Plaats een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

%d bloggers liken dit: