Wat moet ik doen als mijn AH Sam geblokkeerd is? Je kan je AH Sam zelf deblokkeren. Op deze pagina lees je hoe.
AH Sam geblokkeerd
Soms wordt je pnl-code van ah sam geblokkeerd. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bijvoorbeeld dat iemand heeft geprobeerd om drie keer in te loggen met jou pnl code of dat jij zelf drie keer een verkeerd wachtwoord ingetypt hebt.
AH Sam deblokkeren
Vroeger kon je je AH Sam niet zelf deblokkeren, maar sinds kort kan dat wel. Je gaat daarvoor naar AH Sam en klikt op ‘Reset your forgotten password’. Dan moet je drie vragen beantwoorden. Herhaal exact het antwoord wat je in het verleden ook hebt gegeven.
Instructies voor het deblokkeren van AH Sam
- Vul voor alle vragen sowieso één antwoord in. Elk antwoord moet minimaal 2 karakters lang zijn. Denk goed na over wat je hebt ingevuld toen je de vragen in het verleden invulde.
- Als je klaar bent druk je op de knop “Controleer antwoorden”.
- Als je de vragen goed beantwoord hebt krijg je een nieuwe pagina te zien waarin je een nieuw wachtwoord kan geven.
Lees ook: Hier moet je wachtwoord van AH Sam aan voldoen
Een andere mogelijkheid
Als het niet lukt om zelf je wachtwoord te deblokkeren kan je een leidinggevende bij Albert Heijn vragen om jou pnl account te deblokkeren. Hij of zij heeft daar een speciale app voor op AH Sam. Je leidinggevende vult dan jou PNL-code in en bedenkt een tijdelijk wachtwoord voor jou. Als jij vervolgens inlogt op AH Sam dan moet je eerst je wachtwoord wijzigen. Vanaf dat moment kan je inloggen met je nieuwe wachtwoord op AH Sam.
Andere vragen
Heb je nog andere vragen? Stel ze in een reactie! Medewerkersinfo.nl geeft graag antwoord op al je vragen over werken bij AH en werkgerelateerde zaken zoals loon, werkroosters en salaris van Albert Heijn.
Ik werk sinds vorige maand niet meer bij de ah maar heb wel mijn jaaropgave nodig. ik kan niet meer in sam.. omdat ik niet meer gemachtigd ben. Kunnen jullie me met spoed helpen heb het dringend nodig
ps. ze hebben al geprobeerd om het te herstellen maar dit lukt niet omdat ik niet meer in dienst ben.
met vriendelijke groet,
Hajar
Hoi Hajar,
Als je een e-mail stuurt naar mijnloonstrook.hrs[at]genpact.com met je personeelsnummer dan kunnen ze het naar je opsturen. Succes!
Wat moet ik doen? Ik heb mijn drie vragen niet alledrie juist beantwoord. Nu is mijn Sam geblokkeerd. Ik kom er nu niet meer in
ik moest mijn wachtwoord in sam wijzigen maar bij invullen van oud ww en vervolgens nieuw ww ging er blijkbaar iets niet goed want nu is mijn account geblokkeerd.
Mijn teamleider heeft dit geprobeerd dit op te lossen maar dat lukte hem niet.
Hoe kom ik nu weer in het systeem op mijn uren te bekijken wanneer ik moet werken?
Ik werk nu bij de AH en ik had een wachtwoord gekregen en toen ik probeerde in te loggen moest ik ern nieuwe wachtwoord aanmaken,daarna werd ik geblokkeerd.
Wat moet ik doen?
Je teamleider kan een nieuw wachtwoord voor je aanmaken
Ik werk bij de AH en mijn account is geblokkeerd. Mij werd gezegd dat de teamleider zelf naar de helpdesk zou bellen. Nou duurt het erg lang. Ik wilde daarom zelf ook wel naar de helpdesk bellen maar ik kan het nummer nergens online vinden. Weet iemand dit nummer? Ik heb ook nooit ergens hulpvragen moeten invullen.
Beste Luno, je kan zelf je wachtwoord resetten met het antwoord op de veiligheidsvragen die je ingevuld hebt. Hier vind je een uitleg: https://ahuitbetaaldata.nl/zelf-je-wachtwoord-resetten/